Menu

ASISTENT VODJE PROJEKTOV


Opis delovnega mesta:

SODELOVANJE V OPERATIVNIH TIMIH, KI SKRBIJO ZA IZVEDBO:

  • priprava vseh elementov za izdelavo prodajnih ponudb (obvladovanje in urejanje kalkulacijske baze),
  • pridobivanje ponudb podizvajalcev in dobaviteljev za predmetni projekt,
  • sodelovanje in zastopanje interesov družbe na koordinacijskih sestankih na gradbiščih,
  • sodelovanje pri pripravi terminskih planov izvajanja del ter kontrola izvedbe del skladno s terminskimi plani ter predlog korektivnih ukrepov,
  • projektno vodenje in kontrola kvalitete na objektu,
  • komunikacija z gradbiščem, proizvodnjo ter vodjo projekta,
  • organizacija logistike za projekt,
  • priprava rednih poročil o poteku montaže ter predlog korektivnih ukrepov v primeru odklonov,
  • priprava dokumentacije za obračun in primopredajo projektov,
  • skrb za izvajanje potrebnih ukrepov za varstvo pri delu na gradbiščih za ekipe, za katere je zadolžen,
  • vzdrževanje reda in čistoče v delovnem okolju,
  • dela po navodilih nadrejenega.

Pričakujemo:

  • visokošolsko ali višješolsko lesarske, gradbene oz. druge ustrezne tehnične smeri,
  • znanje angleškega jezika oz./ali nemškega jezika,
  • poznavanje MS okolja in Autocada,
  • vozniški izpit B kategorije;
  • visoko fleksibilnost in ciljno usmerjenost
  • pogajalske in organizacijske sposobnosti

Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 3 mesecev,
  • stimulativno nagrajevanje,
  • priložnost za strokovni in osebni razvoj,
  • dodatne ugodnosti.

 

V kolikor ste se odločili na poslovni poti poiskati novo priložnost v okolju, ki ceni samostojnost in samoiniciativen doprinos posameznika in imate zahtevane kvalifikacije, vas vabimo, da se v roku 10 dni predstavite s svojimi osnovnimi podatki v obliki življenjepisa, ki ga pošljete na naslov: Stilles d.o.o., Savska cesta 13, 8290 Sevnica, e-mail: kadrovska@stilles.si, s pripisom »ASISTENT VODJE PROJEKTOV«. Življenjepisu priložite tudi dokazilo o izpolnjevanju pogojev (spričevalo).